In de dynamische wereld van marketing en communicatie is wendbaarheid een sleutel tot succes. Elk avontuur heeft eisen en als senior communicatieadviseur pas ik me aan. Ik ben een generalist en specialist, afhankelijk van jouw opdracht. Het is juist de variatie in werk en sectoren die mij in staat stelt om creatief en vernieuwend te blijven denken.
Bij elk avontuur dat ik aan ga, beginnen we samen op strategisch niveau, waardoor we de juiste vertaling kunnen maken naar tactisch en uitvoerend niveau.
Ik ben trots op de diverse reizen die ik samen met mijn klanten heb gemaakt. Hier deel ik graag verhalen over onze expertises en voorbeelden van onze avonturen.
Ik geniet iedere dag van mijn werk en expertises.
Verandercommunicatie is letterlijk de communicatie die je inzet om een organisatie op de juiste manier belangrijke veranderingen door te laten maken. Het draait om vooruitdenken, analyseren van de impact van veranderingen en het effectief communiceren om gedragsverandering te bewerkstelligen.
We maken gebruik van de BOOST-methode voor gedragsverandering met communicatie in combinatie met corporate antropologie en de beïnvloedingsprincipes van Robert Cialdini.
Zo ondersteunen we jouw verandermanagement en bereiken we succesvol de eindbestemming!
Benieuwd naar de avontuurlijke reizen op het gebied van gedragsverandering? Bekijk onze blogs over dit onderwerp.
Arbeidsmarktcommunicatie is gericht op strategisch doelgericht communicatie naar alle belanghebbende op de arbeidsmarkt, zowel intern als extern. Het is in deze tijd van krapte van cruciaal belang om je organisatie te positioneren als aantrekkelijk werkgever. Zo kunnen we het juiste talent aantrekken. Ons arbeidsmarktcommunicatiemanagement omvat strategie, organisatie, realisatie en evaluatie van alle activiteiten op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie binnen een organisatie. We gebruiken hiervoor onder andere de beïnvloedingsprincipes van Robert Cialdini, authentieke verhalen, social media, on- en offline middelen met als basis de vertaling van de corporate story (bedrijfsverhaal) naar Employer Brand (werkgeversmerk) van de organisatie.
Wil jij weten wat jij kan aanpassen om een aantrekkelijk werkgeversmerk te zijn? Lees dan onze blogs over arbeidsmarktcommunicatie.
Projecten met een kop en een staart kunnen makkelijk door een expert op freelance basis worden uitgevoerd. Als we kijken naar de afgelopen reizen die we met klanten mochten maken zien we dat we worden gevraagd voor verschillende avonturen.
Van coaching van een communicatieteam en het aanpassen van werkwijzen, tot het maken van contentplannen voor social media, opzetten van FB, Insta en Google ads, maken van websites, schrijven van SEO-teksten, authentieke verhalen, corporate story maken of aanpassen, events organiseren tot aan marketing en communicatiestrategie schrijven voor nieuwe organisaties.
Meer weten over deze avonturen? Lees dan onze blogs over interim projecten.