Voor mij is iedere communicatie of marketingopdracht weer een nieuw avontuur. Niemand wordt blij van iedere keer maar weer hetzelfde doen. Dan zou mijn passie voor mijn vak snel doven…
Daarom neem ik mijn klanten mee op avontuur.
Want wat is avontuur eigenlijk…
Avontuur is vooral een mindset: een andere manier van reizen, leven en kijken, waarbij je jezelf bewust in nieuwe, uitdagende, soms onvoorspelbare situaties brengt, buiten je comfort zone. Dat kan een avontuur van een of enkele dagen zijn, maar ook iets groters. Alleen of met anderen. Het is leren door ervaring, door te doen.
Dat doe ik met jou als klant op de volgende expertises:
Als je samen op reis gaat, ga je samen groeien. Met vallen en opstaan, trail en error, spelenderwijs, ervaringsgericht, geef het maar een naam.
Door goed te luisteren naar de echte vraag van jou, start de hele reis. Vervolgens bekijk ik hoe ik mijn expertise op strategisch, tactisch, uitvoerend niveau ten volle kan benutten. Op avontuur gaan betekent voor mij (authentieke) verhalen vertellen, onderzoeken, testen en de koers aanpassen. Ik verbind mensen met elkaar, ontdek patronen en kijk creatief naar wat we willen bereiken.
Met mijn brede achtergrond in communicatie en marketing ben ik in staat om anders te kijken eneffectieve oplossingen te bieden voor jouw marketing of communicatie avontuur. Samen met een uitgebreid netwerk aan collega’s kan ik vrijwel alles aanbieden op het gebied van marketing en communicatie. Maar wat vaak leidt tot het grootste succes, is wanneer mijn oplossing naadloos aansluit bij het netwerk rondom de ondernemer of organisatie. Mijn opdracht is tijdelijk en ik hecht er veel waarde aan dat mijn klant na onze gezamenlijke reis zelfstandig verder kan.